InFact styrker analyseavdelingen

Kan vi hjælpe dig?​

Ofte er det lettere og ta en rask samtale, og så ser vi om vi finner en god løsning

Vi i InFact er stolte av å kunngjøre at Mads Olsen, en pioner innen analysebransjen og en av grunnleggerne bak InFact har trådt inn i rollen som vår nye fagsjef. For at du skal bli bedre kjent med Mads, tok vi en prat for å høre mer om hans tanker og visjoner.

Mads, hva inspirerte deg til å komme tilbake til InFact?
«Mitt mål har alltid vært å forbedre effektiviteten og nøyaktigheten i markedsundersøkelser. Da vi startet i 2001, utfordret vi bransjen ved å introdusere automatisert datainnsamling for å minimere feil og øke effektiviteten. På den tiden ble vi sett på som kontroversielle fordi vi forstyrret et marked som alltid hadde operert på tradisjonelle måter. Nå ser jeg frem til å kombinere det beste fra to verdener: AI og vår dype kunnskap innen analyse. Ved å kombinere tradisjonelle metoder med kunstig intelligens, mener jeg at vi kan levere enda bedre innsikt.»

Hva ser du mest frem til i din nye rolle som fagsjef i InFact?
«Jeg ser spesielt frem til å møte kundene og forstå deres utfordringer. Å bidra til løsninger som virkelig møter kundenes behov, er det som motiverer meg mest.»

Velkommen tilbake, Mads. 

Hvem er stemmen bak InFact-målingene? Møt Ingeborg Nebelung!

Fra Bremanger på Vestlandet hører vi Ingeborg Nebelungs behagelige stemme i InFact sine telefonintervjuer. Ingeborg, som har en mastergrad i musikkterapi og for tiden arbeider med sin doktorgrad, er nøye med at intervjuene skal være presise og objektive. «I InFact er vi opptatt av å sikre nøytral og pålitelig data. Gjennom automatiske telefonintervjuer sikrer vi at alle intervjuer er identiske, og unngår dermed intervjueffekten, altså at den som intervjuer påvirker de som blir intervjuet på ulik måte,» forklarer Ingeborg.

Kan vi hjælpe dig?
Ofte er det lettere og ta en rask samtale, og så ser vi om vi finner en god løsning